BASILUR, aneb Pan čaj

července 29, 2017

Basilur, Basilur-čaj,čaj, presenter, green-tea, black-tea, černý-čaj, zelený-čajRáda bych Vám něco pověděla o mé srdcovce, kterou jsou čaje značky Basilur. 

Když jsem začínala s čaji, pila jsem běžně dostupné značky (Lipton, Pickwick, Ahmad apod.). Pořád jsem, ale, nebyla žádnou fanatičkou 😊 ...

             Pokračovat ve čtení...

S novou prací ovšem přišel i nový čaj, Basilur. Výrobce pocházející ze Srí Lanky nyní dováží ten nejčerstvější a nejkvalitnější čaj vůbec. Jak jsem již pochopila je důležité se zajímat o to CO vlastně pijete. Například v rozvažovaných čajích se okrádáte o 100% obsah antioxidantů a dalších cenných látek! Teď už k tomu příjemnějšímu... Mým prvním byl černý čaj s příchutí jahod a kiwi. Zaručím se Vám, že tu vůni si zamilujete... Chuť je velice jemná, nasládlá, převážně po jahodách. Velká změna po VŠECH směrech oproti běžným čajům. Otevře se Vám úplně nový svět a pokud alespoň trochu čaje pijete, tak ten rozdíl poznáte hned u prvního šálku. 
Basilur, Basilur-tea, čaj, Strawberry-and-cream, black-special, super-quality, summer-tea, cream-fantasy Následně jsem zjistila, že čaje jsou dostupné jak v sáčkové tak i sypané verzi a co na mě udělalo asi největší dojem, naprosto bez chemických přísad👍. Všechny esence a přidaná ochucovadla jsou pouze přírodního charakteru, ať už se jedná o ovoce, nebo  třeba mléčné aroma.
Basilur, basilur-forest-fruits, nature, tea, čaj ,ovocn-čaj, super-premium-qualityDnes mám doma běžně kolem deseti druhů různých typů basilurských čajů. Nabízí jak černé a zelené, tak nově i ovocné a bylinné čaje. Já  momentálně ulítávám na zeleném čaji s příchutí lesních jahod 💗. 
 Kdyby chtěl někdo poradit s výběrem, nebo třeba místem kde zakoupit, ráda poradím. Pořizovací cena je většinou od cca 80 kč za sáčkové balení, ty sypané se prodávají po 100g, kde cena začíná zhruba na stokoruně. Záleží hlavně na prodejci a jím nastavených cenách. Například my si s přítelem za kvalitu rádi  připlatíme 😊. Moc se mi líbí uzavíratelné "zipové" balení sypaného čaje, kdy udržíte čaj déle čerstvý, navíc nepotřebujete ani dózu, protože je pytlíček neprůhledný (čaj by neměl být na světle). No a krásný design vidíte na fotkách... Snad Vám článek pomohl a máte chuť čajík vyzkoušet! 



You Might Also Like

0 komentářů

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate